piątek, 7 grudnia 2018

Ho Ho Ho... Merry Christmas

Święta to taki magiczny okres, na który czeka się cały rok. Szczególnie dzieciom trudno doczekać się Gwiazdora, choinki i oczywiście prezentów. Natchniona pomysłem Gosi z Greta Art Studio (którą serdecznie pozdrawiam) postanowiłam zrobić niespodziankę Mojemu Synkowi i wyprodukowałam dla niego taki oto kalendarz adwentowy:


 


Papier kraftowy, trochę stempli świątecznych, kilka ozdób, numerki ze świątecznej kolekcji Mintaja, sznurek, wieszak i voila. Długo dumałam co włożyć do środka... ostatecznie w każdej bombce znalazło się coś słodkiego oraz... klocek lego. Wszystkie klocki, wraz z instrukcją znajdującą się w bombce 24-tej, stanowią rozparcelowany na części mały zestaw LEGO :)

Reakcja Synka i podekscytownie na jego twarzy w momencie rozpakowywania każdej kolejnej paczuszki... bezcenne! warto było trochę się potrudzić :) 

Co myślicie o takim alternatywnym kalendarzu? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tort urodzinowy

 Cóż może być bardziej odpowiedniego co można podarować w prezencie niż tort urodzinowy... Przedstawiam tort na bazie z #filigranki ubrany w...