niedziela, 16 grudnia 2018

Ludzie listy piszą...

Czy ktoś jeszcze w obecnych czasach pisze listy? Hmmm... ja swój ostatni list napisałam wieki temu ale nadal kultywuję tradycję wysyłania kartek świątecznych. W moim rodzinnym domu wysyłaniem kartek świątecznych zajmował się mój Tata. Wypisywał odręcznie życzenia, pilnował aby trafiły do każdego w rodzinie z kim nie spotkamy się w Święta. Teraz kiedy mam swój własny rodzinny dom, staram się podtrzymać tę tradycję i nie tylko wysyłam kartki świąteczne do bliskich mi osób, ale również sama je tworzę. W tym roku również takie kartki powstały.



              

  
 
  


Kartki poleciały już w świat. Wysyłam ich sporo więc troszkę ich powstało. Ktoś powie, że wszystkie są takie same... a jednak każda z nich jest inna, każda jest niepowtarzalna i to właśnie lubię w ręcznie robionych kartkach, nie ma dwóch takich samych.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tort urodzinowy

 Cóż może być bardziej odpowiedniego co można podarować w prezencie niż tort urodzinowy... Przedstawiam tort na bazie z #filigranki ubrany w...