środa, 19 grudnia 2018

Święta w stylu Vintage

Vintage w sztuce oznacza tworzenie czegoś nowego i stylizowanie go na stare. Mi pierwsze na myśl przychodzą przybrudzenia, zachlapania, lekkie zadrapania no i obowiązkowo kolor starego złota.

Otrzymałam niedawno od pewnej bardzo utalentowanej Fotografki propozycję przygotowania bombki, która miała być nagrodą w organizowanym przez Nią konkursie na fb. Wymogi były dwa, a mianowicie styl vintage oraz zdjęcie jednej z par, która brała udział w konkursie.

Decoupage nie jest mi obcy, styl vintage bardzo lubię ale transfer zdjęcia był dla mnie tematem nowym. Ponieważ lubię nowe wyzwania, bardzo lubię poznawać nowe techniki to z ochotą się zgodziłam.

W pierwszej kolejności powstała nie jedna a komplet czterech bombek, promujących konkurs:


 

 


Te przepiękne zdjęcia wykonała  Marzena Luterek. Jeśli nie mieliście okazji jeszcze podziwiać Jej zdjęć to serdecznie zapraszam na stronę www.marzenaluterek.eu.

Już wkrótce kolejne bombki, tym razem ze zdjęciami wygranej pary.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tort urodzinowy

 Cóż może być bardziej odpowiedniego co można podarować w prezencie niż tort urodzinowy... Przedstawiam tort na bazie z #filigranki ubrany w...