środa, 21 listopada 2018

Urodziny Przedszkolaka

Pojawienie się na świecie moich synów wywróciło moje życie do góry nogami. Mój kreatywny umysł dostał mnóstwo nowych bodźców ukierunkowanych na wszystko to co związane z dziećmi. Kilka z nich udało mi się zrealizować, inne czekają jeszcze w kolejce. Wraz z pojawianiem się nowych sytuacji/zdarzeń/potrzeb rodzą się kolejne pomysły. Jednym z nich chciałabym się z Wami dziś podzielić.

Mój synek-przedszkolak obchodzi dziś czwarte urodziny. Długo zastanawiałam się jak uczcić tę okazję i taki oto pomysł wpadł mi do głowy:


 


Aktualnie Michałek jest wielkim fanem Spidermana, więc tego motywu nie mogło tu zabraknąć :)
Solenizant zachwycony, więc pełen sukces!! :D

A Wy co myślicie? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tort urodzinowy

 Cóż może być bardziej odpowiedniego co można podarować w prezencie niż tort urodzinowy... Przedstawiam tort na bazie z #filigranki ubrany w...