niedziela, 16 grudnia 2018

Bóg się rodzi...

"Bóg się rodzi" tak zaczyna się jedna z najpiękniejszych kolęd, jest to też tytuł mojej kolejnej już kartki świątecznej. W tym roku myślą przewodnią było eko, kraft, nowo nabyte wykrojniki świątecznych gałązek z sizzix'a oraz biało-czerwony sznurek, który towarzyszy mi ostatnio we wszystkich pracach. Do tego piękne napisy z kolekcji "ho ho holmes". Kolory, no cóż jestem w tej kwestii tradycjonalistką, nic tak nie kojarzy mi się z Bożym Narodzeniem jak zieleń i czerwień. A oto co z tego wyszło:


Wśród sizzixowyxh wykrojników (w których się zakochałam) są gałązki świerku, użyte na kartce, więc kartkę posyłam na wyzwanie Cherry Craft "Praca z gałązką świerku"
 http://cherrycraftpl.blogspot.com/2018/12/wyzwanie-49-z-gaazka-swierku.html

Oprócz wykrojników gałązek do stworzenia kartki użyłam też wykrojników kółek z przeszyciami, dzięki którym powstały piękne kraftowe bombki. Papiery tworzące warstwowe tło również wyszły spod wykrojników, tym razem prostokątów.
Taka mała kartka a tak wiele wykrojników, więc myślę, że praca idealnie wpisuje się w temat wyzwania Kartkowego ABC "W jak Wykrojnik"
 https://kartkoweabc.blogspot.com/2018/12/w-jak-wykrojnik.html
Kartkę zgłaszam również na grudniowe wyzwanie Kwiatu Dolnośląskiego "Świąteczne Życzenia".

Pozdrawiam Was świątecznie :)

4 komentarze:

  1. Pięknie :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Cherry Craft :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niemal pachnie to zdjęcie :) Piękna karteczka. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego ❤️

    OdpowiedzUsuń

Tort urodzinowy

 Cóż może być bardziej odpowiedniego co można podarować w prezencie niż tort urodzinowy... Przedstawiam tort na bazie z #filigranki ubrany w...