niedziela, 23 grudnia 2018

Jeszcze trochę bombek

Udało się, obiecane bombki konkursowe powstały. Dzięki Marzenie Luterek zostały też pięknie sfotografowane :) A oto efekt końcowy:


 

 

Przy okazji tworzenia tych bombek przetestowałam kilka produktów Agaterii i muszę przyznać, że są na prawdę niezłe. Maski przepiękne, stempel, puder do embossingu... efekt mile mnie zaskoczył. 

 

 

  

Pary konkursowe bardzo dzielnie walczyły o lajki pod swoimi zdjęciami. Para, która zajęła drugie miejsce otrzymała jako nagrodę pocieszenia również bombkę ze swoim zdjęciem. Gratuluję! :)



Realizując ten projekt przede wszystkim świetnie się bawiłam ale taż nauczyłam się wielu nowych rzeczy. Do dekoracji bombek użyłam między innymi zrobionych przeze mnie własnoręcznie kwiatów. To również było dla mnie nowe doświadczenie. Muszę przyznać, że spodobało mi się :) Jak wyszło, sami oceńcie.

 Już wkrótce kolejne projekty z ręcznie robionymi poisencjami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tort urodzinowy

 Cóż może być bardziej odpowiedniego co można podarować w prezencie niż tort urodzinowy... Przedstawiam tort na bazie z #filigranki ubrany w...