środa, 25 września 2019

"na nową drogę życia" w męskim wydaniu

Cóż oryginalnego podarować Koledze, który zmienia pracę... mój pomysł na taki praktyczny prezent pamiątkę wygląda tak:


Lubię tworzyć rzeczy ładne ale i funkcjonalne. 
A przecież każdy dobrze zorganizowany facet potrzebuje miejsca na notatki i kalendarza... 
Dlatego mój wybór padł na notes.


Notes taki trochę kraftowy, trochę vintage powstał z wykorzystaniem papierów Magicznej Kartki. 


Wkład notesu mojego projektu z motywem pasującym do okładki.




Aby wszytko było w jednym miejscu i zawsze pod ręką dodałam część kalendarzową i adresową.


A na końcu kieszonka z tagiem bo zawsze jest coś do schowania.


A na podziękowania i życzenia powstała kartka, taka vintage i w klimacie.


Całości dopełnia kraftowe pudełko także delikatnie ozdobione i pochlapane.


Efekt końcowy mnie samą mile zaskoczył, mam nadzieję, że obdarowanemu też przypadł do gustu :)

Ten pochlapany czarnym tuszem i białą mgiełką komplet zgłaszam na MixMediowe wyzwanie Art-Piaskownicy 


Męski komplet zgłaszam na męskie wyzwanie w Filigrankach


Ach kraftowo tu u  mnie dzisiaj więc zgłaszam mój kraftowy komplecik na wyzwanie Essy-floresy

Projekt zgłaszam do zabawy MagicznejKartki "Fan miesiąca"

12 komentarzy:

  1. Fajna pamiątka dla kolegi. Napewno przyda się na wpisywanie miłych słów od kolegów z dawnej firmy. Dziękuję bardzo za udział w wyzwaniu Essy-floresy.pl xo Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, "męskie" projekty są zawsze dużym wyzwaniem.

      Usuń
  2. Świetny prezent! Dziękuję za udział w wyzwaniu Essy-floresy i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow...Ekstra notes. Dziękuję za udział w essowym wyzwaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, coraz bardziej podoba mi się zabawa z bindownicą.

      Usuń
  4. Rewelacyjny ten notes :) Dziękuje za udział w wyzwaniu na blogu Filigranek! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały pomysł i realizacja:) Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Filigranek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, lubię wyzwania, a gdy jeszcze efekt końcowy zaskakuje mnie samą to już w ogóle super :)

      Usuń
  6. Супер идея! Супер исполнение! Спасибо за участие в задании блога Аrt-piaskownica! Удачи ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Sympatyczny męski zestaw, dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Tort urodzinowy

 Cóż może być bardziej odpowiedniego co można podarować w prezencie niż tort urodzinowy... Przedstawiam tort na bazie z #filigranki ubrany w...