sobota, 28 września 2019

J jak Journal

J jak Journal (dziennik, diariusz) - to gatunek autobiograficzny składający się z codziennych wpisów tworzonych na bieżąco, co sprawia, ze inne sprawy mogą być uznane za ważne i inaczej przedstawiane niż opisywanie danego zdarzenia po jakimś czasie.
Pierwszym autorem, który opublikował swój dziennik był André Gide w 1938. 

Odmianą dziennika jest dziennik podróży, stanowiący dokonywany na bieżąco zapis przebiegu i wrażeń z podróży. Od innych form relacji podróżniczych różni się tym, że jest dokonywana z dnia na dzień i akcentuje silnie osobę autora, jego uczucia i refleksje.
(źródło: Wikipedia)
Ponieważ uwielbiam podróże, lubię je planować, lubię zbierać pamiątki, bilety, itp. postanowiłam taki Travel Journal sobie sprawić :)

Taki Travel Journal chodził mi po głowie już od dawna ale wciąż brakowało mi czasu na jego zrobienie, ale w końcu się udało! :)


Dziennik Podróży zrobiony jest z washpapy, papieru kraftowego oraz pięknej kolekcji "Around the World" Stamperii. 


Postanowiłam "wyżyć się" mediowo, więc w ruch poszła pasta strukturalna i maska z Agaterii, królują stemple podróżnicze z Viva Decor, są woski, są chlapania różnymi farbami i czarnym tuszem...


Są trzy "gumki" na trzy elementy składowe, z których każdy ma swoje przeznaczenie...

  
jest miejsce na zaplanowanie podróży...


 i na mapę...


są różne schowki i zakamarki...


na bilety, pamiątki...


jest też miejsce na wspomnienia...


jest koperta na rachunki i paragony...


 Jednym słowem wszystko na swoim miejscu i "pod ręką"


Na okładce znalazła się piękna tekturka kuli ziemskiej 
(wytuszowana, wywoskowana, wyembosowana i pochlapana)
a na grzbiecie zawieszka mojej produkcji :)


a tak przedstawia się "wykorzystana"

Moją inspiracją były prace Asi z kanału YT "Co ja narobiłam"


Mój Travel Journal, jako skarbnicę pamiątek z podróży, zgłaszam na wakacyjne wyzwanie Sklepu ZieloneKoty


Zmediowany dziennik zgłaszam też na wyzwanie art-piaskownicy



Wymęczoną tekturkę z okładki zgłaszam na tekturkowe wyzwanie z Miszmasz Papierowy  

6 komentarzy:

  1. Супер! Супер! Супер! Великолепная работа!!! Спасибо за участие в задании блога Аrt-piaskownica! Удачи ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna praca:)Dziękujemy za wspólną zabawę z Miszmasz Papierowy.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna praca! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Miszmasz Papierowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały, niezwykle klimatyczny :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna forma, rewelacyjnie wyszło :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art - Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny ten dziennik, dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Tort urodzinowy

 Cóż może być bardziej odpowiedniego co można podarować w prezencie niż tort urodzinowy... Przedstawiam tort na bazie z #filigranki ubrany w...