wtorek, 7 maja 2019

książka i co dalej...

Książka to świetny prezent dla wielu osób... czy to powieść, czy tomik wierszy, czy przewodnik czy też oryginalne przepisy... do każdej książki idealnym dopełnieniem będzie zakładka. 
Może być papierowa, ale tę łatwo zniszczyć, trochę podumałam i wymyśliłam... taką oto drewnianą, troszkę pomediowaną, przyozdobioną, z motywacyjną sentencją...





Polubiłam ostatnio efekt pasty strukturalnej przeciśniętej przez maskę i posypanej pudrem do embossingu
 z brokatem, który rewelacyjnie się mieni, do tego elementy wycięte z Craft o'clock-owych kolekcji, sznureczki, zawieszka i gotowe.



Zakładka wraz z kartką, którą prezentowałam Wam niedawno w komplecie z bardzo ciekawą książką powędrowała niedawno do pewnej miłośniczki czytania. A tak prezentuje się przygotowany przeze mnie komplecik:


To już wszystko na dzisiaj. paaaa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tort urodzinowy

 Cóż może być bardziej odpowiedniego co można podarować w prezencie niż tort urodzinowy... Przedstawiam tort na bazie z #filigranki ubrany w...