czwartek, 23 maja 2019

A do kartki "pudełeczko"...

Tak właściwie to karteczka kopertowa, którą prezentowałam w ostatnim poście była dodatkiem do prezentu w postaci drewnianej skrzyneczki... 
Tak właściwie to skrzyneczka, była tylko opakowaniem do prezentu komunijnego dla pewnej młodej damy.

Miało być biało, trochę złoto, koronkowo i delikatnie...

Czy mi się to udało oceńcie sami: 


Z miłą chęcią powróciłam do dawno nie ruszanego przeze mnie decoupage'u. Ale też wypróbowałam coś nowego dla mnie, a mianowicie odbijanie wzorów na drewnie przez szablon. Tu za niedoścignioną inspirację posłużyło mi Inspirello.pl 


na spodniej stronie wieczka znalazła się dedykacja dla małej "komunistki" z wszechobecną koronką z zielonekoty.pl, motylami z Lemoncraft i tekturkami z Filigranek.


Skrzyneczka jest całkiem sporych rozmiarów, więc z powodzeniem można wykorzystać ją np. do przechowywania wszystkich komunijnych skarbów.


A tak prezentują się w komplecie


Jak Wam się podoba taka forma pamiątki? 
Mnie osobiście bardzo przypadła do gustu, już nawet mam w głowie kolejne tego typu "dzieła" :)

Jest złoto, drewno i maska; jest embossing, złoto i metalowa rączka; są kwiaty, jest złoto i koronka więc skrzyneczkę zgłaszam na BINGO wyzwanie z APScraft


Skrzyneczkę zgłaszam również na niekartkowe wyzwanie SklepikGosi.pl
Brak dostępnego opisu zdjęcia.

Skrzyneczkę zgłaszam na niekartkowe wyzwanie scrapek.pl


7 komentarzy:

  1. Piękny komplet.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna pamiątka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna pamiątka :) Serdecznie dziękuje za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Kasia

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny, delikatny zestaw :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi, pozdrawiam - DT Monika.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za te miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne, takie delikatne, idealne na tę okazję. Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny komplet powstał :)
    Dziękuję za wspólną zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń

Tort urodzinowy

 Cóż może być bardziej odpowiedniego co można podarować w prezencie niż tort urodzinowy... Przedstawiam tort na bazie z #filigranki ubrany w...