wtorek, 13 października 2020

Pozytywnie nastawiona

To był bardzo kreatywny i twórczy tydzień...
..a to za sprawą zabawy pod hasłem #1stempelna5sposobów wymyślonej na Instagramie przez Dericrafts i Bogutkaart

Powstało więc 5 kartek z wykorzystaniem 1 stempla (dawno przeze mnie zapomnianego)

W mojej głowie rodziły się coraz to nowe pomysły na jego wykorzystanie. 

Pierwszy mogliście zobaczyć wczoraj, dziś kolejna prezentacja:


Tym razem stworzyłam tło cieniując Distressami papier akwarelowy i na koniec pochlapałam wodą co dało świetny efekt.

 


Stempel pokolorowałam markerami, z którymi zaczynam się zaprzyjaźniać.,do tego sizal, odpowiedni napis, tło, a to wszystko podkreślone czarną bazą i czarną narysowaną przeze mnie ramką, która moim nieskromnym zdaniem idealnie dopełnia całości.

 


Wisienką na torcie są złote chlapania.

:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tort urodzinowy

 Cóż może być bardziej odpowiedniego co można podarować w prezencie niż tort urodzinowy... Przedstawiam tort na bazie z #filigranki ubrany w...