niedziela, 23 czerwca 2019

Szaro, prosto, geometrycznie...

Miało być szaro, miało być prosto, miało być geometrycznie i miało być "do koperty".
Takie założenia przyświecały mojemu najnowszemu projektowi, którym była kartka ślubna.

Chwile podumałam i zabrałam się do pracy :) 
Skoro szaro to Craft o'Clock, wybór padł na "drewniane" karteczki z "Celebrate Today".
Jak połączyć ślub, prostotę i geometrię?? Z pomocą przyszła mi Agateria i shaker ze wzorem  geometrycznego serca.

A oto co wyszło z tego połączenia:


Shaker otrzymał srebrny embossing (oczywiście z Agaterii) i kalkę, a żeby ożywić troszkę kartkę dodałam do środka kilka kolorowych cekinów oraz srebrne mikrokulki.


Embossing wykorzystałam również do zrobienia napisu na przodzie i cytatu w środku.
Oba stemple pochodzą oczywiście od Agaterii :)


Dla przełamania wszechobecnej szarości karteczka otrzymała bordową kopertę 
(to moja pierwsza wykonana samodzielnie).


Na kopercie dodałam imiona Państwa Młodych oraz datę ich ślubu, całość przewiązałam srebrną satynową wstążką i gotowe!


Muszę przyznać, że efekt końcowy mega pozytywnie mnie zaskoczył! :)

Paaaaaaa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tort urodzinowy

 Cóż może być bardziej odpowiedniego co można podarować w prezencie niż tort urodzinowy... Przedstawiam tort na bazie z #filigranki ubrany w...