środa, 17 kwietnia 2019

Wielkanoc tuż tuż..

Wielkanoc zbliża się już wielkimi krokami więc czas najwyższy zabrać się za dekoracje świąteczne. A nie ma nic bardziej wielkanocnego od jajka :)

Sposobów dekorowania jajek jest całe mnóstwo. Mi od jakiegoś czasu po głowie chodziło tzw. jajko "karczochowe", więc zaopatrzyłam się w kila jajek styropianowych, dużą ilość szpilek, odkopałam zapasy wstążek satynowych i takie oto jajo z tego wyszło:


Moje wstążeczkowe jajo zgłaszam na jajkowe wyzwania:

 



Dziś to na tyle, paaaaa!

8 komentarzy:

  1. Bardzo ładne jajko. Dziękuję za udział w wyzwaniu Crafty Moly.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna dekoracja;) Dziękuję za udział w kwietniowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. piekne:)! pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Kwietniowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne jajo! Dziękuję za udział w kwietniowym wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pełna podziwu dla tasiemkowego jaja, super :) Dziękuję za udział w wyzwaniu u Filigranek, ślę pozdrowienia, Kasia

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne to tasiemkowe jajo, dziękuję, że bawisz się z nami na blogu Filigranek - Pozdrawiam Bogusia

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie! Dziękuję za udział w wyzwaniu Filigranek :)

    OdpowiedzUsuń

Tort urodzinowy

 Cóż może być bardziej odpowiedniego co można podarować w prezencie niż tort urodzinowy... Przedstawiam tort na bazie z #filigranki ubrany w...