czwartek, 14 lutego 2019

G jak Księga Gości

 Scrapowy alfabet część siódma: G jak Księga Gości

KSIĘGA GOŚCI - to pewnego rodzaju album, wypełniony życzeniami, aforyzmami, czy wspomnieniami gości obecnych na jakiejś wyjątkowej uroczystości, którą chcemy dobrze zapamiętać. Najczęściej stosowana na ślubach ale pojawiają się już księgi gości w formie pamiątki z komunii czy chrzcin. 
To miejsce gdzie można zebrać życzenia, złote myśli itp. od gości obecnych na uroczystości. Można umieścić tam zdjęcia z zyskujących coraz większą popularność fotobudek, które podpiszą goście. 
Najnowszym pomysłem jest umieszczenie w takiej księdze zamiast czystych kart gotowych ankiet, które mogą wypełnić goście zamiast dumać nad wymyślnymi życzeniami.

Aby nastroić się wiosennie przygotowałam taką księgę gości w klimacie ptaków, kwiatów i motyli, w przeuroczej kolorystyce koralowo-miętowej. Z pomocą przyszła mi kolekcja "Bird song" Mintay Papers.
Jak tyko ją zobaczyłam po raz pierwszy od razu wiedziałam, że będzie to strzał w dziesiątkę. 



To moja pierwsza przygoda z tą kolekcją ale na pewno nie ostatnia bo mam już w głowie kolejne pomysły. 


Świetnie wpasował mi się tutaj papier kraftowy, który idealnie podkreśla deski papieru. Zastosowany złoty embossing na napisie dopełnia całości. 


W środku znalazła się dedykacja dla gości z prośbą o wpis.


Środek wypełniają czyste białe karty ale równie dobrze mogłyby dostać jakieś zdobienie czy np.monogram. Można je również zastąpić wspomnianą wcześniej ankietą.


Tył oczywiście z moim znaczkiem, postanowiłam również trochę ozdobić, a prezentuje się tak:


Do stworzenia tej weselnej księgi gości użyłam pięknej ptasiej kolekcji "Bird Song" od Mintaya, a cóż może być bardziej przepełnione miłością niż ślub dwojga zakochanych ludzi, dlatego zgłaszam księgę na miłosne wyzwanie Skarbnicy Pomysłów.
 https://skarbnica-pomyslow.blogspot.com/2019/01/wyzwanie-miosne-z-mintay-papers.html

I to już koniec na dzisiaj. Wszystkim walentynkowiczom życzę dużo miłości ;)

Paaaaaa!

2 komentarze:

  1. Piękna księga gości :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń

Tort urodzinowy

 Cóż może być bardziej odpowiedniego co można podarować w prezencie niż tort urodzinowy... Przedstawiam tort na bazie z #filigranki ubrany w...