wtorek, 30 października 2018

Mała Księżniczka

Z okazji narodzin pewnej małej Księżniczki powstał taki oto boksik:






musiał być słodki, różowy i uroczy, z koronkami, kwiatami  błyskotkami... nie mogłam się oprzeć pokusie :))



jak się Wam podoba? ja jestem bardzo zadowolona :)

Tego pełnego różu boksa zgłaszam na różowe wyzwanie ScrapAndMe
https://blogscrapandme.blogspot.com/2018/10/wyzwanie-challenge-49-uzyj-rozu-use-pink.html


A ponieważ różu boxik posiada pod dostatkiem zgłaszam go także na wyzwanie "Z różem" Klubu Twórczych Mam https://klub-tworczych-mam.blogspot.com/2018/10/wyzwanie-specjalne-z-rozem.html


pozdrawiam Was cukierkowo, różowo.... :D

7 komentarzy:

  1. Ale przepiękny boksik, super pomysł z kocykiem, kołyskę bym pomalowała na biała, wyglądało by jeszcze bardziej elegancko, te kwiaty pod kołyską cuuuuuudoo. A wieczko mistrzostwo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za te miłe słowa :) o pomalowaniu kołyski nie pomyślałam ale faktycznie efekt mógłby być fajny, wykorzystam pomysł następnym razem :))

      Usuń
  2. Śliczny box.
    Dzięki za udział w zabawie w KTM

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja córka piszczała z zachwytu na widok Twojego box'a :D Śliczny i dopracowany! Pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu KTM :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi to słyszeć :) Mam nadzieję, że Nina też tak kiedyś zareaguje na jego widok :)) Dziękuję za miłe słowa.

      Usuń

Tort urodzinowy

 Cóż może być bardziej odpowiedniego co można podarować w prezencie niż tort urodzinowy... Przedstawiam tort na bazie z #filigranki ubrany w...